Κυριακή 10 Ιουνίου 2018


ΤΟ ΠΑΧΝΙΔΙ  ΣΤΟ  ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ  ΦΥΣΙΚΗΣ  ΑΓΩΓΗΣ

   Το παιχνίδι περικλείει χαρά, κίνηση, σκέψη. Είναι η έκφραση της ζωής.
  Απαιτεί την προσπάθεια πολλών πνευματικών λειτουργιών, της προσοχής, της μνήμης, της φαντασίας, της κρίσης αλλά και των συναισθημάτων. Μέσα από αυτό το παιδί θα ενταχθεί στην κοινωνική ομάδα, θα αναπτύξει τη συνεργασία, τον αλληλοσεβασμό  και τις σχέσεις με τα άλλα μέλη της ομάδας. Θα καλλιεργήσει την τιμιότητα, την ειλικρίνεια, τον αυτοέλεγχο και την υπομονή. Επίσης με το παιχνίδι η κυκλοφορία του αίματος γίνεται ταχύτερη και ενδυναμώνεται το νευρικό όσο και το μυϊκό σύστημα.
   Τα παιχνίδια είναι ίσως από τα καλύτερα μέσα για την επίτευξη των στόχων της Φυσικής Αγωγής,  για την  καλλιέργεια των κινητικών και των φυσικών  δεξιοτήτων καθώς και του συναισθηματικού και του γνωστικού τομέα των μαθητών.
   Η διαφορά μεταξύ των αυτοσχέδιων παιχνιδιών και αυτών που επιλέγει ο εκπαιδευτικός είναι ότι ο εκπαιδευτικός επιλέγει τα παιχνίδια εκείνα τα οποία θα τον βοηθήσουν να επιτύχει καλύτερα τους στόχους τους οποίους έχει θέσει. Ακόμα και οι κανόνες οι οποίοι απαιτούνται  είναι δομημένοι με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην αλλοιώνουν τον παιδαγωγικό αλλά και τον ψυχαγωγικό χαρακτήρα του.
Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΑΙΧΝΙΔΙ

 Μπορείτε να βρείτε πολλά παιχνίδια για τις Α’, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεις
αλλά και   εδώ (στην καρτέλα «παιχνίδια»)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου